diumenge, 23 de febrer del 2014

Qui ho havia de dir?

L'Escola de Mallorquí de Manacor em va convidar a parlar d'un autor que em té enamorat de ben jove, Antoni Mus. La veritat és que els amics de l'Escola de Mallorquí estan d'enhorabona per aquest cicle i aprofit per donar-los les gràcies per confiar en jo i oferir-me aquesta gran oportunitat!

Per aquest motiu, n'Antoni Riera (ment del blog de l'Estenedor) va entrevistar-me sobre el tema. Un altre cop, gràcies!




PD: aquest blog es va crear ja fa un any per a l'assignatura Tendències de la Literatura Catalana Actual de'n Xavier Barceló de la carrera de Grau en Llengua i Literatura Catalana.
Vaig passar molt de gust fent-lo, però el vaig abandonar quan vaig acabar la carrera i la meva vida ha anat per altres bandes. Ara mateix les coses van canviant, vaig més descansat i torn a llegir!!!! Esper que aquesta nova etapa serveixi per poder fer noves aportacions al blog i seguir passant el gust que passava.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada